Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin (dni robocze: poniedziałek – piątek). Realizacja zamówień złożonych w sobotę i niedzielę rozpoczyna się w poniedziałek. Każde zrealizowane zamówienie zakończone jest wysłaniem e-mail'a do Kupującego z informacją zawierającą numer listu przewozowego oraz potwierdzeniem wysłania. Przesyłki dostarcza kurier Inpost , DHL, DPD oraz Poczta Polską. Klient ma możliwości sprawdzenia statusu przesyłki dzięki numerowi listu przewozowego.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamówienia oraz wyboru dostawcy
Wysyłka na koszt firmy dostępne jest już od zakupów na kwotę 99 zł.
W chwili składania zamówienia Klient powinien określić opcje wysyłki.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe podczas transportu. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania transportowego mogącego mieć wpływ na uszkodzenie towaru lub stwierdzenia wad zamówionego towaru Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki. Kurier zobowiązany jest w takiej sytuacji wypełnić dokument szkody. Klient podpisuje przedłożony przez Kuriera dokument szkody co jest podstawą do niezwłocznego ponownego wysłania niewadliwego (nieuszkodzonego) towaru lub niezwłocznego zwrotu zapłaconej kwoty pieniężnej.
Jednocześnie Klient powinien powiadomić o tej szkodzie Biuro Obsługi Klienta: